Verzend- en betaalopties

Bestellen bij www.proti-balance.be is snel, eenvoudig en veilig!

Online bestellen

U bestelt door op het winkelmandje te klikken dat bij elk van onze producten te vinden is. Klikt u hierop, dan verschijnt er linksboven een boodschap dat het product succesvol is toegevoegd aan uw winkelmandje. U kunt ook meermaals op hetzelfde product klikken om meerdere items van dit product toe te voegen. Heeft u gevonden wat u zocht? Ga met uw computermuis over uw winkelmandje bovenaan rechts, er verschijnt wat u allemaal heeft aangeklikt. Klik op Naar de kassa om verder te gaan. U wordt doorgestuurd naar een pagina waar u opnieuw een overzicht vindt van de aangeklikte producten. Wenst u nog iets aan te passen, dan kan u dat hier doen.

Thuislevering via bpost of afhaling in de winkel

Onder uw bestellijstje kunt u de keuze maken tussen Verzending of Afhaling. Kiest u voor het afhalen van uw bestelling, dan duidt u ook aan welke dag u wenst af te halen. Hierna klikt u op Verder met bestellen.

Aanmelden of registreren

Heeft u reeds een account, dan meldt u uzelf aan door uw mailadres en persoonlijk wachtwoord in te geven. (Indien u uw wachtwoord vergeten bent, klikt u op Klik hier om je wachtwoord te resetten, u krijgt dan een nieuw wachtwoord via mail). Heeft u nog geen account, dan kiest u voor registreren. De gegevens die u ingeeft worden enkel gebruikt voor onze eigen database en worden niet aan andere bedrijven ter beschikking gesteld. U heeft steeds het recht om uw eigen gegevens op te vragen.
Heeft u de gegevens voor de registratie ingevuld, dan klikt u op Registreren. U kunt hierna onder uw gegevens nakijken of alles klopt. Let op: zorg ervoor dat uw gegevens correct zijn zodat een correcte afhandeling van uw bestelling mogelijk is! U kunt indien gewenst ook een leveradres toevoegen indien dit verschillend is van uw thuisadres.

Heeft u zichzelf net geregistreerd, dan dient u even terug te gaan naar uw winkelmandje. Klik opnieuw op 'naar de kassa' en kies opnieuw 'verzending of afhaling'. U krijgt tevens een bevestigingsmail dat u geregistreerd bent.

Hierna krijgt u uw persoonlijke gegevens te zien. Zijn deze correct, klik dan op 'verder met bestellen'.

Betaalkeuze

U maakt een keuze uit overschrijving of online betalen met Paypal, Visa, Mastercard of Maestro. (Alle betalingswijzen zijn zonder extra kosten.) Daarna klikt u op 'verder met bestellen'.

Besteloverzicht

U krijgt een overzichtje van uw bestelling waarop de door u gekozen betaalkeuze te zien is. Hierna klikt u op Bevestigen en betalen. De boodschap dat uw bestelling verwerkt wordt verschijnt.

  • Koos u voor online betalen, dan wordt u automatisch doorverwezen naar een Paypal scherm. Vul hier uw gegevens in voor een correcte betaling. Heeft u zelf geen Paypal-rekening, dan klikt u op 'geen Paypal-rekening'.
  • Koos u voor overschrijving, dan ontvangt u een mailtje met de betalingsgegevens.

OPGELET: Wij kunnen uw pakketje pas verzenden na het ontvangen van een betalingsbewijs. Koos u voor een Paypal betaling, dan ontvangen we onmiddellijk een controlenummer, heeft u voor overschrijving gekozen, dan dient u een bewijs van overschrijving te bezorgen indien u een garantie tot snelle verzending wil. Omwille van misbruik in het verleden maken wij hierop geen enkele uitzondering, ook niet voor bestaande klanten.

Bevestiging via mail

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u op het opgegeven mailadres een bevestigingsmailtje waarop u het verdere verloop van de bestelling kunt bekijken. Zodra uw betaling ontvangen wordt verzenden we uw bestelling en ontvangt u opnieuw een mailtje. Op die manier heeft u een idee van wanneer de bestelling bij u zal arriveren. Opgelet: bestellingen worden pas na betaling opgestuurd! Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.

Koos u voor afhaling, dan ontvangt u bericht dat uw pakketje opgehaald kan worden.

Betaling mislukt?

Mogelijk klikte u op annuleren waardoor de betaling mislukte. U krijgt hiervan een bevestigingsmailtje.

Verzendkosten

Op bestellingen vanaf € 90,00 hoeft u geen verzendkosten te betalen. Bestelt u voor minder dan € 90,00 dan worden verzendkosten van € 6,50 automatisch mee aangerekend. Bij afhalingen dient u uiteraard geen verzendkosten te betalen.

Opgelet: controleer steeds heel zorgvuldig uw afleveradres alvorens uw bestelling te bevestigen. Retourzendingen en nieuwe aanbiedingen ten gevolge van foutief adres of het niet tijdig afhalen in een postpunt worden altijd doorgerekend. 

Ik gaf een verkeerd adres op, wat nu?

Een verandering van adres is mogelijk onder bepaalde voorwaarden:

  • Enkel correcties binnen dezelfde postcode zijn mogelijk.
  • Maximaal één correctie is per pakje toegestaan.
  • Adresaanpassingen naar een Afhaalpunt zijn niet mogelijk.
  • Alleen nationale pakjes komen in aanmerkingen. Bij internationale pakketten is het spijtig genoeg niet mogelijk om uw adres te wijzigen. Daarom is het altijd belangrijk om uw adres goed na te kijken alvorens uw bestelling te bevestigen.
  • Correcties kunnen worden worden uitgevoerd tot het moment dat het pakje is gesorteerd.

Tijdstip van levering

Bestelde u voor 12u op weekdagen, dan wordt uw pakketje reeds de volgende werkdag geleverd. Na 12u uur of tijdens het weekend bestellen maakt dat u 2 werkdagen dient te wachten op uw pakketje (1 voor ophaling door bpost, 1 voor levering door bpost).

Uitzonderingen hierop zijn natuurlijk de bestellingen betaald via overschrijving waarvan wij geen betaalbewijs ontvingen. Gemiddeld duurt het 2 werkdagen voor het bedrag op onze rekening staat en het pakket verzonden kan worden.

Bpost verzorgt onze leveringen. Doorgaans leveren zij niet bij afwezigheid, dus op de dag van ontvangst zorgt u best dat er iemand thuis is, plakt u een berichtje aan de deur, stelt u een alternatieve bezorgplaats in op uw account of u geeft een ander leveringsadres op tijdens uw bestelling. Bij beschadiging van een pakket dient u klacht in te dienen via bpost alsook bij ons en dit binnen de 48u na ontvangt. Klachten die later ontvangen werden kunnen wij niet meer in tussen komen. 

Telefonisch bestellen

Telefonisch bestellen kan natuurlijk ook. Hiervoor belt u naar 014/22.60.47.

Vragen

Heeft u nog vragen. Neem dan contact op met ons via 014/22.60.47 (tijdens openingstijden) of via natacha@proti-balance.be.


 

Inschrijven

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuwe producten & handige tips.