Klantenservice

Ontdek ook zeker onze veelgestelde vragen voor een optimale ondersteuning & service van uw traject.

Verzenden & betalen

Ik wil graag bestellen maar wil niet dat de hele buurt weet dat ik een dieet volg.

Goed nieuws! Wij leveren onze goederen in neutrale dozen.

Hoe verloopt het bestellen online?

U klikt op webshop bovenaan in het menu. Vervolgens bestelt door op het winkelmandje te klikken dat bij elk van onze producten te vinden is. Klikt u hierop, dan verschijnt er een boodschap dat het product succesvol is toegevoegd aan uw winkelmandje. U kunt ook meermaals op hetzelfde product klikken om meerdere items van dit product toe te voegen of u wijzigt het aantal alvorens op het bestellogo te klikken.

Heeft u gevonden wat u zocht? Klik met uw computermuis op uw winkelmandje bovenaan rechts, er verschijnt wat u allemaal heeft aangeklikt in een overzicht met de bijhorende prijs en aantallen erbij. Wenst u nog iets aan te passen, dan kan u dat hier doen.

Hoe kan ik mijn producten verkrijgen?

Bij het doorlopen van de stapjes nadat u op het winkelmandje klikte, kan u een keuze maken tussen afhalen in een Proti Balance filiaal of thuislevering. Bij het afhalen is het belangrijk het gewenste filiaal aan te duiden. Het is niet mogelijk zonder de bestelling opnieuw te plaatsen om het filiaal aan te passen na bevestiging van uw bestelling.

Kiest u voor thuislevering, controleer dan zeker goed uw leveringsadres. Let daarbij zeker op een juiste spelling en correcte huisnummer en eventueel busnummer.

Verzendingen lopen via onze partner Bpost.

Hoe kan ik me aanmelden of registreren?

Heeft u reeds een account, dan meldt u uzelf aan door uw mailadres en persoonlijk wachtwoord in te geven. (Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u op “wachtwoord vergeten” drukken onder het veld van het wachtwoord.)

Heeft u nog geen account, dan kiest u voor registreren. De gegevens die u ingeeft worden enkel gebruikt voor onze eigen database en worden niet aan andere bedrijven ter beschikking gesteld. U heeft steeds het recht om uw eigen gegevens op te vragen.
Heeft u de gegevens voor de registratie ingevuld, dan klikt u op Registreren.

Vervolgens ontvangt u een bevestigingsmail. Door op de link te klikken vervolledigd u uw registratie en kan u zich aanmelden zoals hierboven vermeld.

U kunt hierna onder uw gegevens nakijken of alles klopt. Let op: zorg ervoor dat uw gegevens correct zijn zodat een correcte afhandeling van uw bestelling mogelijk is! U kunt indien gewenst ook een leveradres toevoegen indien dit afwijkend is van uw thuisadres.

Betalen: Hoe verloopt dat?

Betalingen verlopen via onze vertrouwde partner Mollie. Zo betaalt u vlot en veilig online en kan u kiezen tussen verschillende betaalmethodes.

Heeft u voor een afhaling gekozen, dan betaalt u de producten pas in het filiaal d.m.v. bancontact, contante betaling of contactloos met Payconic.

Wanneer mag ik mijn pakketje verwachten?

Bij afhaling in de winkel, kan u vanaf de volgende werkdag de bestelling ophalen.

Bij thuislevering geldt normaal dat wanneer u voor 13u bestelt op een weekdag, de eerstvolgende werkdag uw pakketje door bpost geleverd wordt. Bij drukke periodes zoals Black Friday, kerstperiode e.d. kan het zijn dat partner bpost wat vertraging oploopt. Bestel dus best tijdig in drukkere periodes.

Het Proti Balance Proteïne dieet

Hoelang duren de fasen?

Hoelang een fase duurt hangt volledig af van uw persoonlijke doelstelling en het door u mee bepaalde tempo. We werken ons programma steeds op maat af. Daarom kan u deze vragen best stellen tijdens een gratis intakegesprek. Lukt het u niet om langs te komen? Neem dan gerust telefonisch of per e-mail contact op.

Welke resultaten mag ik verwachten?

Ook dit is een persoonsgebonden vraag. Afhankelijk van hoe strikt u het programma volgt en hoeveel overgewicht er is, maar ook of u bijvoorbeeld medicatie gebruikt speelt mee. Wel staat vast dat het Proti Balance dieet u zal helpen u gewicht te verliezen aan hoog tempo mits u het programma en de tips correct toepast.

Wat is het verschil tussen een proteïnedieet en een eiwitdieet?

Dit zijn synoniemen en het betreft dus eenzelfde dieet.

Wat na het dieet? Eet ik dan weer gewoon?

U zal ook na uw dieet nog verder opgevolgd worden. Voor onze klanten is dit bovendien volledig gratis! U gebruikt dan opnieuw alle gewone voeding, maar het is belangrijk om uw leefgewoonten aan te passen. Zo kan u het behaalde resultaat beter onderhouden.

Is het moeilijk om het dieet vol te houden?

Nee! Het Proti Balance dieet wordt op uw doelen en tempo afgestemd en daardoor is het prima te combineren met uw dagelijkse routine. Bovendien zorgt ons enorme assortiment voor voldoende variatie en kan u blijven genieten van dingen die u lekker vindt. U zal ook voldoende voeding opnemen en door de kwaliteit van onze producten kan u ook afslanken zonder hongergevoel of energietekort!

Moet ik veel te zwaar zijn om het programma te kunnen volgen?

Nee, ongeacht of u 1 kilo of 50 kilo wil afslanken, u kan steeds bij ons geholpen worden.

Ik heb een medische achtergrond of gebruik medicatie. Mag ik het dieet volgen?

Dat is afhankelijk van de situatie. Bij sommige medische klachten is het zoals bij elk dieet, niet mogelijk om ons programma te volgen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan hartproblemen of nierproblemen. U bevraagt zich bij voorkeur bij onze medewerkers of via uw arts of specialist.

Ik probeer zwanger te worden, mag ik het dieet volgen?

Overgewicht (en ondergewicht) kunnen de vruchtbaarheid verminderen doordat ze de menstruatiecyclus kunnen ontregelen. Wie overgewicht heeft, heeft meer kans op een vroeggeboorte of stilgeboorte. Ook de kans op een hoog geboortegewicht is groter, wat in de meeste gevallen niet bevorderlijk is voor de gezondheid van het kind.

Wenst u  zwanger te geraken, dan doet u er goed aan uw coach op de hoogte te brengen. Deze zal u dan alle nodige uitleg bezorgen.

Inschrijven

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuwe producten & handige tips.